כולנו מכירים את הפייסבוק, לכן אם אני ישאל למי אין פייסבוק היום אני ישמע די לא מעודכן, הדבר היחיד שעוד הייתי יכול לשאול אתכם זה האם יוצא לכם להיכנס לפייסבוק בכל יום ?
הפייסבוק דורג באחד המקומות הגבוהים בעולם מבחינת נפח גלישה, גם בישראל כולם גולשים בפייסבוק, יש הרבה משתמשים שפייסבוק הוא אפילו דף הבית שלהם.
השאלה למה הפייסבוק כבש את כולנו היא שאלה קשה, אני גם לא מתכוון לענות עליה בבלוג זה, נאמר רק שזו רשת חברתית מוצלחת וסוחפת מאוד.
כמובן שלעסקים שנמצאים מחוץ לפייסבוק יש בעייה, הם מאבדים שעות חשיפה רבות בכל יום, לכן רוב העסקים נכנסו לפייסבוק בדרך זו או אחרת.
כדאי ל
אני חושב שמשתי הפסקאות הקודמות אפשר להבין כמה חשוב היום להיות בפייסבוק אם אתם עסק.
אז מה אפשר לעשות בפייסבוק ?
בד"כ מדובר על פתיחת דף פייסבוק, פתיחת הדף מאפשרת למשתמשים להפוך לאוהדים של הדף.
מה העסק מרוויח מכך שהמשתמשים אוהדים של הדף ומה המשתמשים מרוויחים מכך ?
אז ככה:
כל רשומה שהעסק מפרסם בדף שלו תתפרסם אצל כל האוהדים, כך שהרווח הוא ברור:
העסק מקבל חשיפה לרשומות שלו והמשתמשים מקבלים חשיפה למידע שאמור לעניין אותם.
כאן אתם צריכים להיות זהירים, אם תפרסמו רשומות של מבצעים, יאהבו אתכם, אבל אם תתחילו לפרסם תוכן לא רלוונטי מספר האוהדים שלכם יילך וייקטן.
חשוב מאוד שיהיה מקום בו משתמשים יוכלו להצטרף, למשל אם יש לכם אתר מומלץ להוסיף קישור מיוחד של הפייסבוק לדף הקבוצה (שמראה את מי שכבר הצטרף לקבוצה, וכמה אוהדים יש לקבוצה).
חשוב גם ששם הקבוצה בשורת הכתובת יהיה שם ידידותי (פייסבוק מאפשר את זה).
הנה שלושה סרטונים שייתנו לכם טיפים, יעזרו לכם לפתוח דף עסק ויראו לכם איך פותחים קבוצה ואיך מצטרפים לקבוצה