פעילות בנושא : הגשם

ניסוי לתלמידים בנושא : הגשם

איך מודדים כמות גשם ?
מדוע חשוב למדוד כמות הגשם ?
התלמידים בונים בעצמם מד גשם
על ידי בקבוק שקוף.
איפה מומלץ להניח את המד גשם ?
איך עוקבים אחרי כמויות הגשם ?
להלן כל ההסברים .
גנים-תיכון » גיל הרך » עונות השנה »  גשם ,טיפות מים, סערה, ברקים , סופות רעמים, רוחות גשם ,טיפות מים, סערה, ברקים , סופות רעמים, רוחות
סתיו וחורף – לתת לילדים לשמוע את הגשם ,לדמיין שמים כהים ואפורים ,עננים בשמים, שלוליות ,כבישים רטובים, רוח נושבת – תמונות של גשם לילדים , שינויים במזג האוויר , שינויים בצבע השמיים …
גנים-תיכון » גיל הרך » עונות השנה » סתיו וחורף סתיו וחורף
תמונות של עננים בסתיו וחורף, תמונות של עננים בחורף – כל סוגי עננים : ענני נוצות, עננים נמוכים, ענני סוםה, עננים גבוהים – העננים מורים גשמים , תצלומים מעל אירופה – עונת החורף מתאפיינת בגשמים כבדים, רוחות עזות , סופות רעמים וברקים …
גשם
איך נוצר הגשם ? איך נוצר ענן ? סוגי גשם : היורה , מלקוש, זרזיף, רביבים, זעירים, סגריר, דלף, גשמי ברכה ……..
סתיו
גשם גשם משמיים ,עונת הסתיו
מחזור המים – חשיבה מדעית – מיומנויות חקר, גילוי ופתרון בעיות – יחסי כמות וגודל – תפיסת מושגים – תחומי דעת . הילדים ימדדו את כמות הגשם שירדה ביום מסוים והגננת תדגיש את החשיבות של מדידה זו לחקלאות ולממונים על אספקת המים. …

כתיבת תגובה